20210910 - Update Exchange Server Internedservices

Update 10 september 2021 18.00 uur

Introductie en samenvatting:

Hierbij informeren wij u dat onlangs een aantal servers van Internedservices benaderd is door onbevoegden die mogelijk misbruik gemaakt hebben van een kwetsbaarheid in het systeem.

Omdat uw mailbox, nu of in het verleden, bij deze dienst van Internedservices was ondergebracht kan dit ook voor u gelden. Wij vinden het daarom noodzakelijk om u hierover te informeren. 

Wij adviseren u uit voorzorg om uw bestaande wachtwoord(en) te wijzigen en waar mogelijk twee-factor authenticatie toe te voegen. Wees daarnaast extra alert op zaken die u onbekend lijken, zoals verdachte maillinks of phishing. Wij vinden het belangrijk dat u op een veilige en betrouwbare manier gebruik kunt maken van onze diensten om zaken te doen. Onze experts verrichten daarom nader onderzoek naar de impact die deze kwetsbaarheid mogelijk heeft gehad. Uiteraard nemen wij hierover contact met u op als dat nodig is. Dit incident is gemeld bij de bevoegde autoriteiten.

Vandaag heeft ook een informatiesessie plaatsgevonden over de gevonden kwetsbaarheid in het systeem. Heeft u vragen? U kunt meer informatie vinden op kpn.com/mailveiligheid.
U kunt ons bereiken via 0800-0403 of u kunt een mail sturen naar: mailveiligheid@kpn.com. 

Update 10 september 2021, 15.00 uur

Er is een oplossing gevonden. We hebben inmiddels een groot deel van onze klanten geholpen om weer mail te kunnen ontvangen en verzenden. Excuses als u nog niet door ons bent gebeld, we doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Als u al eerder met ons heeft gebeld, dan beschikken we over uw gegevens en zullen wij contact met u opnemen.

Als u ons nog niet gesproken heeft dan kunt u ons bereiken via 0800-0403 of u kunt een mail sturen naar: mailveiligheid@kpn.com.

Als u een individuele vraag heeft gesteld in de informatiesessie dan komen wij hier zo snel mogelijk op terug!

Met vriendelijke groet,
Service Management

Update 10 september 2021 13.00 uur

Er is een oplossing gevonden. We hebben inmiddels een groot deel van onze klanten geholpen om weer mail te kunnen ontvangen en verzenden. Excuses als u nog niet door ons bent gebeld, we doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Als u al eerder met ons heeft gebeld, dan beschikken we over uw gegevens en zullen wij contact met u opnemen.

Mocht u nog geen contact met ons hebben opgenomen, kunt u ons bereiken op werkdagen via 088-480 3000 en dan optie 5 en in het weekend via 0800-0403 of u kunt een mail sturen naar: mailveiligheid@kpn.com.

Als u een individuele vraag heeft gesteld in de informatiesessie dan komen wij hier zo snel mogelijk op terug!

Met vriendelijke groet,
Service Management

Update 10 september 2021 11.00 uur

Er is een oplossing gevonden. We hebben inmiddels een groot deel van onze klanten geholpen om weer te mail kunnen ontvangen en verzenden. Excuses als u nog niet door ons bent gebeld, we doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Als u al eerder met ons heeft gebeld, dan beschikken we over uw gegevens en zullen wij contact met u opnemen.

Mocht u nog geen contact met ons hebben opgenomen, kunt u ons bereiken op werkdagen via 088-480 3000 en dan optie 5 en in het weekend via 0800-0403.

Met vriendelijke groet,

Service Management